Revamp
Ga mee met het team van "Deap Canyoning" en verken nieuwe locaties in Ticino en Noord-Italië. Beleef het freestyle canyoning in rivieren, beekjes en grotten, waar grenzen worden verlegd. Met Warren Verboom, Lars Nobs en anderen. Gefilmd door Fabio Balassi, Cedric Schnegg en Marco Bersnak. Gesponsord door Edelrid, Osogna Optics en GoPro. Geniet van het avontuur!