I Am (Not) a Monster
Filmmaker Nelly Ben Hayoun-Stépanian probeert te achterhalen wat kennis in de moderne wereld inhoudt, in de geest van politiek denker Hannah Arendt. Via gesprekken met denkers als Noam Chomsky en Nadezhda Tolokonnikova legt ze het denkvermogen onder de loep, net als de moderne angsten die ermee gepaard gaan.