Gypsy Spirit: Harri Stojka - Eine Reise
Ik heb altijd zigeunermuziek gespeeld, dat is wat mijn vader me heeft geleerd. Maar ik zou graag willen weten waar deze muziek vandaan komt. De beroemde Oostenrijkse gitarist Harri Stojka begint aan een reis naar Rajasthan, India, om de roots van zigeunermuziek te verkennen. Daar werkt hij samen met lokale muzikanten, ontdekt hun unieke instrumenten en gedeelde passie voor muziek.