Barry & Joan
Barry en Joan Grantham, Britse excentriekelingen, belichamen de erfenis van vaudeville al meer dan 70 jaar. Sinds 1948 hebben ze lesgegeven, gedanst en geacteerd naast Britse film- en theatergrootheden. Als laatsten van hun tijdperk zijn ze gepassioneerd over het doorgeven van hun vaudevilliaanse erfgoed aan toekomstige generaties.