Dumbo
Disney en regisseur Tim Burton brengen Dumbo naar het witte doek. In dit avontuur - geïnspireerd op de geliefde klassieker - worden anders zijn en familiezin gekoesterd en nemen dromen een hoge vlucht. Een noodlijdend circus maakt een geweldige comeback met een vliegende baby-olifant, maar als ze met een nieuwe investeerder in zee gaan, ontdekken ze al snel dat diens grootse plannen een schaduwzijde hebben.