What's Love Got To Do With It?
Beleef zelf het krachtige levensverhaal van Tina Turner, een van de meest bijzondere en getalenteerde sterren van de rock 'n roll!
Beleef zelf het krachtige levensverhaal van Tina Turner, een van de meest bijzondere en getalenteerde sterren van de rock 'n roll! Laurence Fishburne en Angela Bassett schitteren als Ike en Tina Turner. Hun turbulente relatie dwingt Tina er uiteindelijk toe om bij Ike weg te gaan waarna er een zware periode in haar leven aanbreekt. Maar Tina vindt uiteindelijk de moed om weer in zichzelf te geloven. What's Love Got To Do With It is een ongelooflijk en inspirerend verhaal over een van de grootste en energieke top-entertainers van de wereld, dat je niet mag missen!