Alvin and the Chipmunks: Road Chip
Je favoriete haarballen, de Chipmunks, gaan voor een nieuw muzikaal avontuur naar Miami. Alvin, Simon en Theodoor hebben er alles voor over om hun gezin bij elkaar te houden.