Jumpers Nature Ambiance
Welkom bij de Jumpers natuurcamera, een productie van Disney en Pixar, waar het leven in The Glade gewoon doorgaat, met of zonder toeschouwers. Urenlang genieten van ononderbroken, rustgevende beelden en geluiden uit The Glade. Je ziet bladeren vallen, water stromen, Loaf lummelen, Tom Lizard gek doen, King George zich optutten, Mabel haar droom naleven en andere bewoners volledig zichzelf zijn. Maar laat ze niet weten dat je erbij was.