The Final Chapter
De unieke en eclectische boekwinkel van komiek Kevin Gildea opende tijdens de pandemie en groeide uit tot een verborgen parel van de stad, maar sloot in 2023 voorgoed de deuren. Luister naar Kevins filosofie achter zijn bijzondere boekwinkel en kijk naar de reacties van zijn klanten tijdens de laatste dagen.