Pluto's Kerstboom
De boom die Mickey en Pluto omhakken om als kerstboom mee naar huis te nemen, is de boom waar Knabbel en Babbel in wonen.
Mickey en Pluto hakken de boom waar Knabbel en Babbel in wonen om als kerstboom. Pluto probeert dit aan Mickey duidelijk te maken, maar Mickey snapt het niet. Bij het achtervolgen van de eekhoorns gaat Pluto met boom en al tegen de vlakte. We eindigen met een scène waarin iedereen kerstliedjes zingt, behalve Pluto. Er zit een sticker op zijn bek geplakt met de tekst 'Pas Openen Als Het Kerst Is'.