Atlantis: De Verzonken Stad
Een team van archeologen en verkenners staan onder leiding van Milo Thatch wanneer ze aan boord gaan van de onderzeeër Ulysses, richting de diepte van de zee. Hun doel: Atlantis vinden. Maar de onderwaterexpeditie neemt een wending wanneer het team niet Atlantis moet verkennen, maar moet beschermen. Terwijl de loyaliteit net zo snel verandert als het tij, moet Milo besluiten wie hij kan vertrouwen. Bevat beelden van roken.