Disney's Tarzan & Jane
Als Tarzan en Jane zich voorbereiden om hun eerste jaar in de jungle te vieren, zoekt Jane naar het perfecte cadeau voor Tarzan. Daarom schakelt ze de hulp in van haar vrienden: de gorilla Tuk en de olifant Tantor, die haar eraan herinneren wat een geweldig jaar het is geweest. Want ze zijn jagende panters te slim af geweest en hebben gesurfd op de lava van een uitbarstende vulkaan. Maar dat is nog niets vergeleken met wat Tarzan in petto heeft voor Jane: een verrassing die haar laat zien hoe goed hij haar wereld begrijpt.