Cars Toon: Air Takel
Takel wil leren vliegen. Na een spoedcursus gaat Takel de lucht in en wordt per ongeluk gerekruteerd door formatievliegers de Falcon Hawks. Takel doet zijn meest gevaarlijke stunt bij de vliegshow en moet gered worden door Bliksem McQueen Hawk.