Coyote Ugly
Bewierrookt producer Jerry Bruckheimer verrast vriend en vijand deze keer met Coyote Ugly, de bedwelmende romantische komedie met een onverslaanbare cast vol nieuwe, populaire sterren waaronder Piper Perabo en Maria Bello. Violet Sanford (Perabo) verhuist naar New York in de hoop een beroemde songwriter te worden, maar in plaats van haar droom te verwezenlijken, is ze nu wanhopig en blut. Door een speling van het lot krijgt de verlegen en onschuldige Violet een baantje als barmeisje in de populairste nachtclub van New York - de wilde en opwindende Coyote Ugly. De “Coyotes” schenken drankjes met een overdosis brutaliteit en staan vaker ὸp dan áchter de bar, waarbij ze bezoekers verleiden met hun waanzinnige acts. Voor een meisje dat haar droom najaagt in de grote stad wordt het één wild avontuur!