Die Hard with a Vengeance
Detective John McClane uit New York is terug en staat aan het begin van de ergste dag van zijn leven. Een listige terrorist dreigt verwoesting te veroorzaken in de hele stad, tenzij aan zijn eisen wordt voldaan. McClane raakt samen met een onwaarschijnlijke held verwikkeld in dit vreselijke spelletje van verstoppertje.
Superster Bruce Willis brengt non-stop actie en nipte ontsnappingen naar het ultieme niveau in Die Hard With A Vengeance! De belaagde New Yorkse detective John McClane beleeft de ergste dag van zijn leven wanneer een nieuwe vijand (Jeremy Irons) grote schade aanricht in het centrum van Manhattan. En als zijn eisen niet worden ingewilligd, dreigt er nog meer verwoesting! In een sadistisch spelletje van verstoppertje voeren McClane en een onwaarschijnlijke held (Samuel L. Jackson) een race tegen de tijd om nog meer dood en chaos te voorkomen.