Get a Clue
De dertienjarige fashionista Lexy Gold (Lindsay Lohan) is blij met de primeur van haar roddelkolom. Ze stuit op het verhaal van de eeuw als haar leraar Engels, Mr Walker, wordt vermist. Als het onderzoek te gevaarlijk wordt, gaat ze samen met haar vrienden uitzoeken wat er echt met Mr Walker is gebeurd, voordat het te laat is.