Gotta Kick it Up
Een groep schoolmeiden zit in de put: hun danscoach is met pensioen en er is geen vervanging. Maar Miss Bartlett, de biologiedocente, neemt de rol over. Na hun eerste rampzalige wedstrijd doet het team het een stuk beter. Als de meiden zonder toestemming aan een competitie deelnemen, lopen ze het risico hun coach kwijt te raken. Dankzij hun doorzettingsvermogen halen ze de finale.