Janneman Robinson & Poeh
Disney’s hartverwarmende live-actionavontuur Janneman Robinson & Poeh vertelt het verhaal van Janneman Robinson, het jongetje dat vroeger talloze avonturen beleefde met Winnie de Poeh in het Honderd Bunderbos en nu is opgegroeid tot een volwassen man die de weg is kwijtgeraakt. Het is nu aan Winnie de Poeh en zijn vriendjes om hem wegwijs te maken in onze wereld en hem te herinneren aan de liefdevolle jongen die hij ooit was.