Jojo Rabbit
De bekroonde schrijver/regisseur Taika Waititi stopt zijn kenmerkende humor en pathos in Jojo Rabbit, een satire over de Tweede Wereldoorlog, waarin we een Duitse jongen (Roman Griffin Davis als Jojo) volgen, wiens wereld op zijn kop komt te staan als hij ontdekt dat zijn moeder (Scarlett Johansson) een Joods meisje (Thomasin McKenzie) verbergt op zolder.
Schrijver/regisseur Taika Waititi (regisseur van Thor: Ragnarok en Hunt for the Wilderpeople) stopt zijn kenmerkende humor en pathos in zijn recentste film, Jojo Rabbit, een satire over de Tweede Wereldoorlog, waarin we een eenzame Duitse jongen (Roman Griffin Davis als Jojo) volgen, wiens wereld op zijn kop komt te staan als hij ontdekt dat zijn moeder (Scarlett Johansson) een Joods meisje (Thomasin McKenzie) verbergt op hun zolder. Ondanks zijn idiote denkbeeldige vriend Adolf Hitler (Waititi) laat Jojo zich niet meeslepen door zijn blinde nationalisme.