Los Dias de los Muertos
Gonzalo, onlangs overleden, keert terug naar het huis van zijn vrouw tijdens de Dag van de Doden. Hoewel hij had gehoopt op burrito's en aardappelballetjes ontdekt hij dat Séléné een minuscuul visje voor hem heeft klaargemaakt.