Luca
‘Luca’, de nieuwe film van Disney en Pixar, gaat over een jongen die een onvergetelijke zomer beleeft in een klein stadje aan de Italiaanse Rivièra. Luca deelt zijn avonturen met zijn vriend Alberto, maar hun plezier wordt bedreigd door een groot geheim: ze zijn zeemonsters uit een andere wereld, onder het wateroppervlak. ‘Luca’ is geregisseerd door Enrico Casarosa en geproduceerd door Andrea Warren.