Surrogates
In 2054 heeft iedereen die het kan betalen in de stad Central Georgia Metropolis een surrogaat. FBI-agent Harvey Greer moet erachter komen wie of wat de surrogaten met een vernietigende stroomstoot onklaar maakt.
De regisseur van Terminator 3 komt nu met een bloedstollende psychologische thriller met in de hoofdrol de ultieme actieheld, Bruce Willis. In de nabije toekomst beleven mensen hun leven vanuit de veiligheid van hun huis, via perfecte surrogaten, waardoor moord niet langer voorkomt. Maar wanneer een student die verwant is aan de maker van deze replica's wordt vermoord, moet een FBI-agent terugkeren naar de werkelijke wereld en zijn leven op het spel zetten om het mysterie te ontrafelen. Wie kan je vertrouwen in de strijd tussen technologie en de mensheid? Surrogates is gebaseerd op de succesvolle striproman en barst van de onvergetelijke actie: non-stop entertainment van begin tot einde!