The Cave
We vinden hoop en veiligheid in Syrië als we afdalen naar een ondergronds ziekenhuis met de bijnaam De Grot. Hier werkt een jonge, vrouwelijke kinderarts op gelijk niveau met haar mannelijke collega's. We zien hoe de doktoren zich op een geweldige manier inzetten, ondanks de dagelijkse bombardementen, het chronische tekort aan medische hulpmiddelen en de altijd aanwezige dreiging voor chemische aanvallen. The Cave is een ontroerend verhaal over moed, veerkracht en vrouwelijke solidariteit.