The Client
Een jongen ziet de moord op een maffia-advocaat en ontdekt een geheim waar de boeven een moord voor doen. Hulp komt in de vorm van een dappere advocate wier liefde voor kinderen en kennis van de wet ervoor zorgen dat ze haar jonge cliënte kan helpen, en het recht kan laten zegevieren.
De elfjarige Mark Sway wordt verscheurt door wat hij weet en nooit mag vertellen. Een huurmoordenaar zal Mark vermoorden als de jongen onthult wat hij weet over een maffiamoord. Een ambitieuze federale aanklager houdt de druk erop tot Mark alles vertelt. Mark is nu een pion in een dodelijk spel en zijn enige bondgenote is een moedige advocate die haar carrière op het leven zet – en onverwacht haar leven – om hem te helpen.