The Acolyte
Honderd jaar voor de opkomst van het Keizerrijk hadden de Jedi-orde en de Galactische Republiek eeuwenlang geen oorlog. Tijdens een onderzoek naar een schokkende misdaadgolf komt een Jedi-meester tegenover een gevaarlijke krijger uit zijn verleden te staan.