Tsunami: Race Against Time
Het definitieve verhaal van de tsunami van 2004 in de Indische Oceaan, de dodelijkste in de geschiedenis, volgt de golf van kust tot kust terwijl hij zich verspreidt, met niet eerder vertoonde archiefbeelden en verhalen van overleving en moed in het aangezicht van hopeloze vooruitzichten; met wetenschappers die raceten om de ramp te begrijpen terwijl hij zich ontvouwde en de wereld te waarschuwen, journalisten die het nieuws naar buiten brachten en reddingswerkers die alles riskeerden om anderen te redden.