Devious Maids
De serie draait om een hechte groep huishoudsters die een band hebben dankzij hun werk, hun moeilijke leven en de melodramatische wereld van personeel tegenover werkgever waarin ze verstrikt raken.
De serie draait om een hechte groep huishoudsters die een band hebben dankzij hun werk, hun moeizame leven en hun melodramatische wereld. Rosie, een weduwe die haar zoon in Mexico heeft achtergelaten, werkt als huishoudster voor twee egocentrische en succesvolle acteurs. De zangeres Carmen hoopt dat haar werkgever haar kan helpen om haar carrière te lanceren, maar zijn hondstrouwe huishoudster laat zich nergens door weerhouden. Zoila is hoofd in de huishouding bij Genevieve Delatour, een emotioneel wankele, rijke vrouw. Ze werkt samen met haar dochter Valentina, die verliefd is op de knappe zoon van Genevieve.