The Veil
Een spannende spionagethriller over de verrassende en beladen relatie tussen twee vrouwen die tijdens hun reis van Istanbul naar Parijs en Londen een dodelijk spel met elkaar spelen. Op de achtergrond moeten de CIA en de DGSE samenwerken om een catastrofe te voorkomen.