Amnesia
Fotograaf Alex, die er om een mysterieuze reden niet in slaagt mensen vast te leggen, keert terug naar huis als zijn moeder ziek wordt. Na de hereniging met zijn tweelingbroer komen oude spanningen aan de oppervlakte over een duister geheim wat ervoor zorgde dat zij gebrouilleerd raakten en zijn creatieve blokkade heeft veroorzaakt.