Crossword
Een eenzame vrouw die troost vindt in de dagelijkse kruiswoordpuzzel, ontdekt dat de antwoorden overal om haar heen te vinden zijn. Op een belangrijke dag in haar leven ontdekt ze dat de antwoorden op de puzzels verband houden met de wereld om haar heen. Ze vraagt zich af: is het magie, toeval of iets heel anders?