100,000 Acres of Pine
Boswachter Megan Patel probeert de gebeurtenissen rondom de dood van haar broer te achterhalen en volgt zijn spoor in het uitgestrekte dennenbos. Terwijl het bos om haar heen verandert, belandt Megan op plekken waarvan ze zich niet kan herinneren hoe ze daar is gekomen. Langzaam maar zeker wordt ze door iets duisters en gevaarlijks dieper het bos in getrokken, iets waaraan ze misschien niet kan ontsnappen.