Raising Chelsea
In deze intieme driedelige serie volgen we de voormalige Made in Chelsea-sterren Jamie Laing en Sophie Habboo, die geconfronteerd worden met het wel en wee van het aankomende ouderschap. De zwangerschap brengt angst met zich mee, maar dat vervaagt allemaal wanneer ze hun baby ontmoeten. Familie en vrienden zijn gelukkig nooit ver weg en met een lach en een traan vinden de kersverse ouders hun weg door de chaos.