Zedd - True Colors
Ga mee op een persoonlijke reis met EDM-artiest Zedd, die meerdere platina platen op z'n naam heeft. Ga mee met zijn gepassioneerdste fans terwijl hij nieuw terrein verkent met zijn 'True Colors'-album en optreedt zoals je hem nog nooit eerder hebt gezien.