Ze werd 'de slechtste zangeres aller tijden' genoemd, maar ze stond wel voor een uitverkochte Carnegie Hall. In deze film wordt het raadsel van Florence Foster Jenkins onderzocht, wier zang even slecht als meeslepend was, en wordt de prachtige muziek onthult die ze in haar eigen hoofd hoorde.