Eenie Meanie
De tegendraadse, razendsnelle thriller ‘Eenie Meanie‘ gaat over Edie, ook bekend als Eenie Meanie, die als tiener een vluchtauto bestuurde. Ze wordt door haar schimmige verleden ingehaald wanneer een voormalige opdrachtgever haar de kans biedt om het leven van haar uiterst onbetrouwbare ex-vriend te redden. ‘Eenie Meanie’ werd geschreven en geregisseerd door Shawn Simmons. Samara Weaving speelt Edie.
De tegendraadse, razendsnelle thriller ‘Eenie Meanie‘ van 20th Century Studios gaat over Edie, ook bekend als Eenie Meanie, die als tiener een vluchtauto bestuurde. Ze wordt door haar schimmige verleden ingehaald wanneer een voormalige opdrachtgever haar de kans biedt om het leven van haar uiterst onbetrouwbare ex-vriend te redden. ‘Eenie Meanie’ werd geschreven en geregisseerd door Shawn Simmons. Samara Weaving speelt Edie. Verder zijn Karl Glusman, Jermaine Fowler, Marshawn Lynch, Randall Park, Steve Zahn en Andy Garcia te zien. Rhett Reese, Paul Wernick en Marty Ewing produceerden deze originele film.