The Greatest Hits
Harriet komt erachter dat bepaalde liedjes haar letterlijk terug in de tijd brengen. Als ze een romance uit het verleden herbeleeft via de link tussen muziek en herinnering, terwijl ze ondertussen ook een nieuwe liefde in het heden gevonden heeft, vraagt ze zich af: zou ze het verleden ook kunnen veranderen en moet dat?