Lee & Cindy C.
Amateur-grunge-rocker Lee en de popzangeres Cindy C. staan op een kruispunt in hun leven. Hij is gedesillusioneerd door zijn band en zij wil wanhopig ontsnappen aan haar brave imago. Er groeit een onwaarschijnlijke band tussen hen in deze donkere komedie over rockdromen en onvoorspelbare liefde.