Star Wars: De Krachten van het Lot (Shorts)
Nooit eerder vertelde verhalen over de heldinnen van Star Wars; met daarin Rey, Jyn Erso, prinses Leia, Sabine Wren, Padmé Amidala en Ahsoka Tano. Kijk mee hoe hun keuzes, groot of klein, het lot van het universum beïnvloeden.