T R Y
Als een spiegel probeert de film T R Y een realiteit te tonen die, als het leven zelf, vanuit verschillende kanten bekeken kan worden en die de kijkers over zichzelf na laat denken. Het publiek kan zich in deze film vinden, omdat ze niet alleen aspecten van hun eigen leven herkennen, maar ook nieuwe kanten zien. De film start een gevarieerde, verrijkende dialoog over vriendschap, volwassenheid en zelfbeschouwing.