Man vs. Shark
Zeebioloog en uitvinder van haaienpakken, Jeremiah Sullivan, probeert opzettelijk gebeten te worden door een dodelijke tijgerhaai en dat te overleven.
Veertig jaar na het uitvinden van gepantserde pakken die duikers beschermen tegen aanvallen van kleinere haaiensoorten, neemt zeebioloog Jeremiah Sullivan het op tegen hongerige hamerhaaien en dodelijke tijgerhaaien om hun bijtkracht, lichaamssterkte en het vermogen om door zijn geavanceerde materialen heen te bijten te meten waarna hij een nieuw pantser zal maken dat hij zal testen door zichzelf aan de verwoestende kaken van een vier meter lange tijgerhaai over te leveren.