Dinosaurs: The True Story
In een wereld waar dinosaurussen het hebben overleefd en zelfs de maan hebben bereikt, stevent een gigantische asteroïde op de aarde af. De JASA (Jurassic Aeronautics and Space Administration) schiet in actie om de catastrofe af te wenden.