Blockbuster
Een uitgerangeerde acteur, ooit een gevierde ster, ziet zijn toekomst somber in. Hij werkt nauwelijks meer en het enige wat hem rest zijn eerbetonen die aan grafredes doen denken. Maar een vriendschap met een jonge regisseur die een sciencefictionfilm wil maken, geeft de acteur weer hoop en een doel.