Farm Rebellion
Benedikt Bösel was bankier, maar toen kwam de financiële crisis en daarmee ook de vraag naar de zin en betekenis van het leven. Vandaag de dag is hij boer en visionair en staat hij aan het hoofd van een jong team dat in de strijd tegen de klimaatverandering een compleet nieuwe vorm van landbouw aan het testen is. Samen met deskundigen, waaronder Auma Obama uit Kenia, Jean-Martin Fortier uit Canada en Ernst Götsch uit Brazilië, moet deze overstap slagen.
Benedikt Bösel en zijn jonge team maken zich sterk voor een nieuwe vorm van landbouw.
De vierde oogst dreigt te mislukken. De banen en de boerderij staan op het spel.
Het thanksgivingfeest, met sterkok Heidi Bjerkan uit Noorwegen, wordt een zware test voor Benedikt.
Paula wil stoppen, Ackerpulco krijgt last van een burn-out en Benedikt bezoekt Ernst Götsch.
Benedikt en zijn team verleggen grenzen met stadslandbouw in New York en met rewilding in Engeland.
José begint opnieuw in Chili, Paula ontmoet Auma Obama en Benedikt blikt terug op het laatste jaar.