Tuintje in Mijn Hart
Wanneer een moeder haar familie herenigt in Suriname voor Kerstmis, hebben twee broers - de een wonend in Nederland, de ander nog steeds in Suriname - moeite om met elkaar op te schieten nadat het gerucht rondgaat dat er goud is gevonden op het land van hun vader.