Het Leven is Vurrukkulluk
In het Vondelpark in Amsterdam ontmoeten beste vrienden Mees en Boelie de betoverende Panda, wat onverwachte passie aanwakkert. Ondertussen zetten vermoedens van ontrouw de relatie van Etta en Ernst-Jan onder druk. Ergens anders herontdekken oude vlammen Rosa en Kees de liefde te midden van de lentebloesems in Amsterdam.