Nada
Een iconische dandy uit Buenos Aires, die nauwelijks genoeg middelen heeft om zijn rijke levensstijl te handhaven, raakt zijn huishoudster kwijt die hem de afgelopen veertig jaar heeft geholpen. Terwijl hij een mogelijke vervangster, een jonge Paraguayaanse vrouw, traint, ontdekt hij dat het meisje hem meer te leren heeft dan hij haar, wat hem confronteert met de ongekende uitdaging om voor zichzelf te zorgen.
Een iconische dandy uit Buenos Aires, een elegante en provocerende voedselrecensent, woont al tientallen jaren samen met een huishoudster die alles voor hem regelt, van het schoonmaken van zijn huis tot zijn meest persoonlijke zaken. Maar een onverwachte wending van het lot laat hem alleen achter en doet hem beseffen dat hij zonder hulp echt niets kan. Een onervaren en naïef meisje van het platteland van Paraguay duikt op. Ze is op zoek naar een baan en hij moet beslissen of hij haar in dienst neemt en haar al zijn eigenaardigheden leert, of dat hij probeert zich alleen te redden. Deze botsing van culturen en generaties leidt tot ongewone en ontroerende situaties waar zij beiden iets van zullen leren.
Terwijl Manuel worstelt met zijn volgende boek, staat zijn huiselijk leven op zijn kop.
Wanneer Celsa's dood een oude angst in Manuel opwekt, komt er een jonge immigrante in zijn leven.
Antonia went meer en meer aan haar rol, maar haar aanwezigheid in Manuels leven zorgt voor kritiek.
Wanneer de bijna failliete Manuel zijn breekpunt bereikt, redt Antonia hem op dit moeilijke moment.
De NYC-journalist en vriend van Manuel, Vincent Parisi, ontmoet een heel andere Manuel.