Gerry
Hilda ziet een eenzame oude dag tegemoet. Wanneer ze de spullen van haar overleden man opruimt, ontdekt ze een lang verborgen geheim. De vondst dwingt haar om haar verleden onder ogen te zien, uit haar isolement te breken en het leven te leiden dat ze zichzelf altijd heeft ontzegd.