The Supremes at Earl's All-You-Can-Eat
Levenslange beste vriendinnen, Odette, Clarice en Barbara Jean ― “The Supremes” ― hebben een onbreekbare band door tientallen jaren van tegenslagen in het leven. Met nieuw liefdesverdriet moet het trio de grootste uitdagingen tot nu toe aangaan.