The Darkest Minds
De producenten van Stranger Things komen met een mooi verhaal van tieners met speciale gaven, die als bedreiging worden gezien en voor hun leven - en de toekomst moeten vechten.
De producenten van Stranger Things komen met een mooi verhaal van tieners die mysterieuze nieuwe gaven ontwikkelen en door de regering als een bedreiging worden bestempeld. Ruby, een van de sterkste mensen ooit, voegt zich bij een groep rondzwervende jongeren die een veilig thuis zoeken. Dit nieuwe ‘gezin’ beseft al snel dat ze hun krachten moeten bundelen om hun leven zelf te beheren en toekomstige generaties te redden.