Get Out
Wanneer de jonge Afro-Amerikaan Chris voor het eerst de familie van zijn witte vriendin ontmoet, doet hij hun overdreven gastvrijheid af als ongemak over de relatie. Maar al snel ontdekt hij een sinister geheim dat gruwelijker is dan hij zich ooit had kunnen voorstellen.